طراحی وب سایت

Wiki Article

البته ارزش هر یک از این فاکتورها با دیگری متفاوت است و هر چقدر به وبسایت شما در مجموع این فاکتورها نمره بالاتری بگیرد، سئوی بهتری خواهد داشت.

کار ما استفاده از قالب های آماده نیست در اسپیناس وب تک تک نمونه کارها کاملا اختصاصی و با ایده پردازی کد نویسی می شوند

در گوگل در رتبه‌های بالایی قرار می گیرد. این یعنی تعداد بازدید کننده سایت شما افزایش پیدا می‌کند. بنابراین امکان فروش محصولات شما نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

در صورتی میشه گفت ما اسپم کار کردیم که حرفی بزنیم و بر خلاف اون صحبت عمل کنیم. اما ما دقیقا در مورد طراحی سایت صحبت کردیم.

یک فروشگاه اینترنتی مدرن و استاندارد می تواند تحویلی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کند. 

تیم حرفه‌ای برای من خیلی مهم بود. ویستا یک تیم جوان و حرفه‌ای!

دنیای دیجیتال فرصت‌های بکری را برای برندینگ آنلاین در اختیار شما قرار داده است.

قالب سایت شما به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی می‌شود تا از امنیت، سرعت و عملکرد صحیح آن‌ مطمئن باشیم.

خدمات میزبانی وب ما در کشور آلمان و دیتاسنتر ادامه مطلب هتزنر انجام می شود.

سرور مجازی هاستینگ سرور مجازی کاملا آماده و کانفیگ ساخت وب سایت شده برای خدمات هاستینگ

طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات وبسیما در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.

بله سورس وبسایت به صورت کامل و قابل ساخت وب سایت ادیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم تا در آینده بتواند بدون نیاز به وبسیما وبسایت خود را توسعه دهد.

کنتراست رنگ منو یا نوار ناوبری نیز بسیار مهم است. با توجه به احتمال کوررنگی، کنتراست شدید مورد نیاز است ساخت وب سایت تا همه بتوانند گزینه های پیمایش را ببینند و از آن استفاده کنند.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، توضیحات بیشتر محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

Report this wiki page