ساخت سایت

Wiki Article

بحث زمان و ترافیک و جای پارک و … باعث میشه خرید حضوری برامون سخت شده باشه

من یه سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی می خوام ولی برام مهمه که فیلم دوره ها غیر قابل دانلود و کپی باشند و همچنین تا وقتی که در دوره ثبت نام نکرده اند دوره براشون قفل باشه، این امکان وجود داره؟

کافیست شماره تماس خود را درج کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت برای مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت

به همین خاطر، طراحی سایت واکنش‌گرا، یک الزام برای سایت‌های فروشگاهی است.

همچنین افراد زیادی به دلایل وجود شرایط خاص دیگر قادر به انجام خرید حضوری نیستند.

نمایش پست‌های اینستاگرام در سایت فروشگاهی می‌تواند خیلی جذاب باشد! به راحتی اینستاگرام خود را را به سایت فروشگاه‌تان متصل کنید

برای سایت هایی که طراحی میکنید پلاگین هایی که لازم داشته باشم رو هم نصب می کنید یا خودم باید بعدا نصب کنم؟

این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت فروشگاهی از آمارگیر استفاده می‌کنند توضیحات بیشتر که گزارشات فروش و مشتریان اینجا شما را به شکل دقیقی در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار طراحی سایت فروشگاهی ها در جهت بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید.

شاید بهترین جواب این باشد که اگر بودجه ی لازم را دارید هم سایت و هم اپلیکیشن را در کنار هم داشته باشید تا مشتریان هر کلیک کنید دو کانال را دریافت کنید.

سایتی میتونید طراحی کنید که مقاله هارو داخلش بزارم و کاربر پس از پرداخت بتونه مقاله ی مورد نظرش رو بصورت پی دی اف دانلود کنه؟

امکان فروش محصولات دانلودی از طریق سایت فروشگاهی که طراحی میکنید هست؟

با این امکانات شما می توانید به نحو احسن کسب و کارتان را مدیریت کنید و در جریان کوچک ترین موارد هم اینجا باشید.

چرا باید سازیتو را برای طراحی فروشگاه اینترنتی انتخاب کنیم؟

وب‌سایتی که ساخته‌اند تنها ترکیب چند رنگ و منوهای تکراری نیست. بلکه راز و رمز موجود در بازی‌های خود را نیز در قالب سایت پیاده سازی کرده‌اند.

Report this wiki page