طراحی سایت

Wiki Article

آموزش کارکردن با صفر تا صد پنل کاربری به مشتری / فروشنده

چند مورد از ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی حرفه ای و استاندارد برای دیده شدن توسط موتور جستجوگر گوگل نیاز دارد، عبارت اند از: 

اگر به برنامه نویسی مسلط نیستید یا زبان انگلیسی را خوب نمی دانید، اصلا نگران نباشید، ووکامرس توسط تیم ووکامرس فارسی کاملا فارسی سازی و بومی سازی شده برای ایرانیان است و برای کار با آن اصلا نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت.

اولین قدم برای شروع همکاری با وبسیما برگزاری جلسات مشاوره تخصصی است. در این جلسه اهداف کسب و کار و نحوه تعامل با مشتری بررسی شده و بهینه‌ترین راه‌کار برای ورود به فضای دیجیتال را به شما ارائه می‌کنیم.

جهت ارتباط مستقیم با آنلاینر میتوانید از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

شما می‌توانید با هزینه‌ی اندک، برای افزایش سئو سایت خود اقدام کنید.

پشتیبانی وب پویا به چه صورت است؟ پشتیبانی وب پویا به چه صورت است؟

بی‌کیفیت نیستیم تا ارزان باشیم، بی‌انصاف اینجا نیستیم تا گران باشیم. قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل گستردگی پروژه، نیازها و امکانات سایت بستگی دارد.

خدمات میزبانی وب ما در کشور آلمان و دیتاسنتر هتزنر انجام می شود.

یکی از نمونه های طراحی سایت فروشگاهی، سایت دیجی استایل است که انواع طراحی وب سایت لباس های مردانه و زنانه را در شهرهای مختلف نشان می دهد و توانسته کارخود را در فضای مجازی هم به نمایش گذارد. 

مجموعه وبسیما با تیمی متشکل از متخصصین این حوزه به شما کمک می‌کند تا هویت برند خود شامل نام برند، لوگو، شعار و رنگ سازمانی را طراحی کنید.

۱۰ شرکت برتر هاستینگ ایرانی طراحی سایت در سال ۹۹ (خرید هاست خوب) خرید بهترین هاست

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای اینجا مکانی برای فروش محصولات خود نیستند، بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می کنند.

موفقیت مشتریان وبسیما، موفقیت خود ما است. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم این سایت تا مشتریان‌مان کسب‌وکار موفقی داشته باشند و به رهبر بازار خود تبدیل شوند.

Report this wiki page