طراحی سایت

Wiki Article

ایجاد پروفایل و پنل کاربری برای مشتریان فروشگاه اینترنتی

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات و روش طراحی آن می تواند متفاوت باشد؛ به عنوان مثال قیمت سایت آماده نسبت به سایت های اختصاصی بسیار کمتر است.

مثلاً اینکه هاستتان اشتراکی است یا سرور مجازی؟ برای هرکدام، سازوکار مختلفی تعریف شده است.

در شروع کار آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس نیاز است برخی تنظیمات اولیه را انجام بدهید. از مزایای دیگر وردپرس این است که نحوه طراحی سایت با وردپرس را هم در سایت خود و هم در ویزارد نصب وردپرس، توضیح داده است.

نام انتخابی باید با کلیت کسب‌وکار شما و برندتان همخوانی داشته باشد.

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم صفر تا صد ساخت سایت فروشگاهی را به زبان ساده با شما در میان بگذاریم تا بیشتر از این، از رقبا عقب نمانید.

مدت زمان مطالعه ۱۵ دقیقه

ادامه مطلب و ده ها امکانات و خدمت دیگر که می‌توانید در پلن‌های قیمت فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید.

بنابراین شما نیز به قالبی نیاز دارید که با این ادامه مطلب تغییرات همگام شود و همپای تکنولوژی سایت‌تان را بهبود ببخشد. اگر آخرین آپدیت قالب مربوط به بیش از چند ماه قبل بود، می توانید با خیال راحت آن را از لیست رقابتی قالب‌های موردنظرتان حذف کنید.

همه‌چیز با چند کلیک منبع انجام می‌شود. حتی ثبت نام دامنه و تهیهٔ هاست هم طی فرایند ساخت به‌صورت خودکار پیش می‌رود.

از قالبی استفاده کنید که ساده و تمیز باشد و همچنین فضای خالی، به میزان کافی داشته باشد. دیگر هیچکس منبع طرح‌های خیلی شلوغ را نمی‌پسندد.

الهه سرباز

نکته بسیار مهمی که عموم افراد هنگام خرید قالب به آن توجهی نمی‌کنند این است که به تاریخ آپدیت قالب‌ها توجه کنند. دنیای دیجیتال هرروز در حال تغیییرات است. موتورهای جستجو هرروز فاکتورهای تازه‌ای برای سئو درنظر می‌گیرند. سواد تکنولوژی کاربران روز به روز افزایش می‌یابد و نیازهایشان تغییر می‌کند.

مثلا تنظیمات ابعاد تصاویری که روی سایت قرار می‌دهید به طراحی سایت خودتان بستگی دارد. در این بخش ما به تنظیمات اولیه‌ای می‌پردازیم که در ابتدای کار نیاز است انجام شوند.

Report this wiki page