طراحی سایت

Wiki Article

عضویت: در این قسمت با زدن تیک «هرکسی می‌تواند نام نویسی کند.» به کاربران اجازه می‌دهید بدون نیاز به تایید شما روی سایت تان نام نویسی کنند.

در همین ابتدای کار با وردپرس از منوی اصلی پیشخوان، گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید. بسیاری از تنظیمات این صفحه وابسته به سلیقه شخصی شما یا برنامه‌‌ای که برای سایت تان دارد است.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر وب‌سایت‌های ساخت فروشگاه خواهد داشت.

تیم متخصصان لیموهاست هرروز و از تمام پلتفرم‌ها، پاسخگوی شما هستند. در هر ساعتی از شبانه روز که با پشتیبانی لیموهاست تماس بگیرید، بهترین متخصصان وردپرس آماده‌ی پاسخگویی و رفع مشکلات سایت شما هستند.

برای این که انتخاب‌های شما را از میان هزاران افزونه وردپرس محدودتر کنیم، لیستی از پرکاربردترین پلاگین‌ها در وردپرس را در چند دسته‌بندی گردآوری کرده‌ایم که عموم وبمستران از آن‌ها استفاده می کنند.

لوگوی این‌نماد را هم در فوتر سایت بگذارید تا خیال مشتری را راحت کنید. آن‌ها می‌توانند عملکرد شما ساخت سایت را بررسی کنند و مطمئن شوند که پای کلاه‌برداری در میان نیست!

اگر مطلقاً هیچ‌چیزی از دنیای کامپیوتر نمی‌دانید و به هر دلیلی دوست ندارید ساخت سایتتان را به شخص دیگری واگذار کنید، استفاده از سرویس‌هایی مثل پرتال و سازیتو را به شما توصیه می‌کنیم.

در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده است، در قسمت نظرات بنویسید.

الهه سرباز

نکته‌ای کلیک کنید که باید به خاطربسپارید این است که از وقتی سو استفاده اسپمرها از این الگوریتم بر گوگل واضح شد، گوگل بیشتر حواسش را به سایت‌هایی که از تطبیق نام دامنه استفاده می‌کنند جمع کرده است.

ممکن است گاهی با پکیج‌هایی مواجه شوید که صرفا براساس فضا قیمت گذاری شده‌اند و قیمت پایین‌تری هم به شما ارائه می‌دهند. اما اطلاعات دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهند. لیموهاست تمام پلن‌ها را با جزییات شفاف در اختیارتان قرار می‌دهد.

فرایند خرید را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه هرگونه پیچیدگی می‌تواند به از دست رفتن این سایت مشتری ختم شود.

یکی از بهترین راهکارها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل بالای آن‌ها است.

مثلا تنظیمات ابعاد تصاویری که روی سایت قرار می‌دهید به خودتان بستگی دارد. در این بخش ما به اینجا کلیک کنید تنظیمات اولیه‌ای می‌پردازیم که در ابتدای کار نیاز است انجام سایت منبع شوند.

Report this wiki page