ساخت سایت

Wiki Article

سایت فروشگاهی اینترنتی، به قصد فروش کالا ایجاد شده است. ولی هدف از طراحی سایت آموزشی، معرفی و فروش دوره‌های آموزشی است.

داشتن دکمه مستقیم “تماس با ما” برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتری

این امکان هست که بعضی از کالا ها تا یک مدت زمان خاص با تخفیف ارائه بشن و بعد از گذشت اون زمان دیگه تخفیف نداشته باشن

در ادامه، در رابطه با این دو شیوه طراحی سایت فروشگاهی صحبت می‌کنیم.

یکی از امکاناتی که طراحی سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می دهد امکان سئو سایت است. به این صورت که با کلمه ای مشخص مناسب خرید محصولات در گوگل رتبه ی مناسبی دریافت می کنید و مشتریان از همین راه می توانند سایت شما را پیدا کنند.

در طراحی سایت فروشگاهی داشتن یک درگاه پرداخت معتبر به بالارفتن تعامل کاربران کمک بیشتری می کند، مثل بسیاری از سایت های مختلف فروشگاهی که فعال هستند ساخت وب سایت از جمله دیجیکالا، آمازون، ترب و… .

تمامی امکاناتی که یک کسب‌وکار اینترنتی به آن نیاز دارد را می‌توانید یکجا در سازیتو داشته باشید

همه ی این مواردی که به آن اشاره کردیم یک ویژگی شاخص را برایمان نمایان می‌کند و آن، کاربرپسند بودن وب‌سایت می‌باشد ساخت سایت که توانسته آن را در میان برترین نمونه‌ های طراحی سایت دنیا قرار دهد.

برای دریافت تماس از طرف تیم سازیتو، لطفا شماره تماس خود را در بخش زیر وارد کنید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

نکته اولی توضیحات بیشتر که باید به آن توجه کنید این است که وبسایت شما دارای امکانات کافی برای پوشش دادن نیازهای جامعه هدف شما باشد.

اما در اینترنت اوضاع متفاوت است. طبق آمارها در سال ۱۴۰۰، فقط بالای ۵۹ میلیون نفر کاربر ایرانی داریم. تصور کنید با داشتن سایت، روزانه توسط چند صد نفر، دیده می‌شوید.

مطمئن باشید که هزینه مغازه با توجه به هزینه هایی مثل رهن و ساخت وب سایت اجاره، قبوض و عوارض، حقوق فروشنده ها و … خیلی از طراحی سایت فروشگاهی بیشتره

اگر تا حدودی اینجا به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، متوجه این موضوع می‌شوید که آکادمی خان، یک وب‌سایت تمام‌عیار برای یادگیری است.

اما این بار تصمیم گرفتم تا این تجربه جذاب را با شما هم در میان بگذارم.

Report this wiki page